Snön faller =)

Jippiii det snöar =) snacka om underbart..

Igår var jag & Dixon ute i snöyret tillsammans med grannen Elisabeth & Lizzy en rottweiler tik.. Släppte dom lösa & shit va dom lekt & hade sig här kan vi tala om energi deluxe hahaha å allt kryddades på av att det hade kommit snö..

Dixon gick & skulle fånga snöflingorna i luften så behöver jag tala om att det såg roligt ut hahaha..

Imorse tog vi oss en rejäl promenad han fick både vara kopplad & lös, avslutade den raska promenaden med en stunds lekande i snön kan lova att både han & jag hade tok roligt & var tok trötta när vi kom hem igen =) skulle lätt kunna vara ute en timme till så underbart hade vi det, men plikten dvs jobbet kallade så det får bli när man kommer hem igen =)

I lördags träffade vi Maria & Tuva-Lisa var i skogen i en & en halv timme, hundarna busade & lekte med en boll medans jag & Maria babblade på för glatta livet, kul var det iaf, ska ses på fredag igen om inget annat inträffar =)

I Söndags lös solen (så härligt) jag & Robert & Dixon åkte upp till skogen & vandrade i över 1 timme massa skönt var det =) att vandra i skogen är nåt Dixon bara älskar så det blir mycket av den varan =)

Nä nu ska jag jobba..Ses snart igen..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0